hello lume!

mai 4, 2008 at 11:19 am (Uncategorized)

Dupa cum se vede,mi-am facut blog dar ” asta nu inseamna ca sunt bun,doar ca sunt unul in plus”(Spike parca).Cu inteligenta mea superioara muritorilor de rand nu prea am inteles mare lucru din ce se spune pe net despre bloguri,bani din Adsense sau CSS dar vad ca majoritatea celor care mai balbaie pe forum despre bloguri il ridica in slavi pe Zoso.Probabil acum,ca sunt la inceput ar trebui sa spun” CAND O SA CRESC MARE VREAU SA FIU CA ZOSO”.Nu inteleg cum merge treaba cu banii scosi din blog nici nu stiu cati vizitatori unici are tipul pe zi…tot ce vad este ca articolele sale sunt destul de scurte,multe stiri de la tv si de prin ziare,posturi doar ca sa dea bine pe pagina probabil.Nu prea ma dau in vant dupa stirile postate asa pentru ca citindu-ti blogul ar trebui sa incep sa te cunosc,sa vad cum gandesti.Televizor are toata lumea si stirile de la ora 5 le prind si fara cablu,e de ajuns o furculita.

La celalalt pol,in preferintele mele se afla blogul lui Buddha pentru ca omul stie cum sa isi bage p**a,in cine si mai are si un motiv.Cu alte cuvinte are ceva de spus si deseori prin ironiile si cinismul lui incearca sa-ti deschida ochii,poate reusesti sa iti dai seama ca daca asculti manele nu inseamna ca esti cel mai tare,tricoul cu dragoni si printesele merg doar la tine in sat unde de multe ori ceri la bar(ca un smecher adevarat) jack cu red bull si defapt bei unirea cu sifon.

Undeva intre cei doi se afla blogul lui visurat.De ce? Pentru ca daca ii citesti serialele si mai vezi o poza cu el ai un Ion Creanga cu blog.Nu stiu cate din intamplarile povestite sunt adevarate dar nu asta e important.Sunt scrise bine,amuzante,si de multe ori te astepti sa se dea visurat de 3 ori peste cap ca in basme sa scape de Bivol( vezi serialul Bivol).

Eu inca sunt mic si beau laptic,comentez aici pentru ca nu am ce face dar cand o sa fiu mare,vreau sa fiu tot eu.

Lasă un comentariu